بتاريخ: 24 مارس 200422 سنة comment_3982 السلام عليكم وعشان خاطر منتدي الجرافكيس المظلوم هبعت مشكلة حصلت معايا قبل كدة بس هي ممكن ما تكونش حصلت لناس تانية كتير هي المشكلة انه عند عمل جراف في ريبورت و عشان نشغل الريبورت كنا بنحط باث الجرافس في باث grafices_60 علي ما اعتقد ولكن المشكلة كانت انه موش شايفه و طلع عيني و استغربت ليه المهم علت ايه انا عملت كي في الريجستري اسمه oracle_path وده باث شامل للكل و حطيت في الباث بتاع الجراف و شافه الحمد لله منتظركم تقديم بلاغ
بتاريخ: 28 مارس 200422 سنة comment_4215 ولله الواحد مش عارف نعمل ايه احنا فى انتظر الرد................؟من هنا تم تعديل 28 مارس 200422 سنة بواسطة salama11433 تقديم بلاغ
بتاريخ: 28 مارس 200422 سنة كاتب الموضوع comment_4227 اخ salama مشكور لاهتمامك لكن انا موش بسأل انا بحاول اطبق الفكرة اللي قلت عليها من هنا تقديم بلاغ
بتاريخ: 28 مارس 200422 سنة comment_4304 فكره جميله يا /hanon_OCP فعلا قام حد اعضاء المنتدى بتفيذ هذه الفكره الجميله ........ 1- /john .....2- / .....>>>>>>>>>>>>>>>>>> انا شاء الله الجميع تم تعديل 30 مارس 200422 سنة بواسطة salama11433 تقديم بلاغ
بتاريخ: 9 سبتمبر 200421 سنة comment_12376 بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،، بصراحة موضوع الpath ده كان فعلا مسبب لى مشكلةبس مش فى استخدام الجراف فى تقرير لكن فى عمل external queryشكرا لملحوظة registry key تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.