بتاريخ: 10 مارس 201511 سنة comment_260327 السلامه عليكم بليز ياجماعه لو عندى Schema كنت حملتها من موقع اوراكل وعايز اشتغل عليها والمفروض اشغلها من خلال محرر اوامر الدوس cmd من خلال الامر sqlplus علشان ادخل اليوزر والباسورد ياريت حد يشرحلى اكتب الاوامر دى ازاى فى محررر الدوس cmd علما انى منزل الاوركال على دريف D علما انى كنت بكتب الاوامر دى وبرده مش بتشغل تم تعديل 10 مارس 201511 سنة بواسطة omar helmi تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.