بتاريخ: 9 يناير 201214 سنة comment_219526 السلام عليكم عندي مشكله عند الدخول علي يوزر الـ SYSحيث يظهر لي خطأ عند الدخول عليه كما بالمرفقات الرجاء المساعده شكراً السلام عليكم عندي مشكله عند الدخول علي يوزر الـ SYSحيث يظهر لي خطأ عند الدخول عليه كما بالمرفقات الرجاء المساعده شكراًError on Login to SYS.rar تقديم بلاغ
بتاريخ: 9 يناير 201214 سنة comment_219527 الليسنر مش شغالحاول من services oracleاعد تشغيلها وان شاء الله تتحل المشكلةمعكم ولكم نتواصل تقديم بلاغ
بتاريخ: 9 يناير 201214 سنة كاتب الموضوع comment_219529 حاولت اعملها في برده عندي مشكله عند عمل Start كما بالمرفقات ارجوا المساعده وشكرا ليك error.rar تم تعديل 9 يناير 201214 سنة بواسطة Amgad تقديم بلاغ
بتاريخ: 9 يناير 201214 سنة comment_219536 هل غيرت اى شئ خاص بالكمبيوتراقصد هل غيرت اسم الجهاز او الاى بى تقديم بلاغ
بتاريخ: 9 يناير 201214 سنة كاتب الموضوع comment_219540 هل غيرت اى شئ خاص بالكمبيوتراقصد هل غيرت اسم الجهاز او الاى بى لا مش غيرت حاجه مع العلم ان عملت remove لـ Oracleونزلته تاني ونفس المشكله موجوده هو بيخش علي يوزر scottعادي بس يوزر SYS او System مش بيدخل خالص شكرا تم تعديل 9 يناير 201214 سنة بواسطة mf_wahab تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.