بتاريخ: 13 أكتوبر 201015 سنة comment_201371 بسم الله الرحمن الرحيــــــــــــــمالسلام عليكم من فضلكم عايز لينك علي النت لسيرفر أقدر أجرّب عليه كود SQL ORACLE بدون الحاجة لتسطيبه علي الكمبيوتر الخاصمنتظر ردودكم بشدةو السلام عليكم تقديم بلاغ
بتاريخ: 17 أكتوبر 201015 سنة كاتب الموضوع comment_201622 معقولة يا جماعة مفيش حتي رد واحد بالحل !!!!!! أرجو المساعدة ؟ تقديم بلاغ
بتاريخ: 1 نوفمبر 201015 سنة comment_202775 السلام عليكمهى فكرة جامدة للمبتدئين بس مين المجنون اللى جيعمل كده ويبهدل الدنيا عنده!لو ينفع انه يتعمل يوزر يعمل استعلام فقط من غير ما يأثر على الداتاتبقى فكرة ناجحة بس ممدودة للى بيتدرب تقديم بلاغ
بتاريخ: 10 نوفمبر 201015 سنة comment_203522 السلام عليكماكتشفت الموقع ده بالصدفة وده بخليك تجرب اكواد بعد ما تتعلمهابيعلم بطريقة ممتعة جداhttp://sqlzoo.net/ تقديم بلاغ
بتاريخ: 14 نوفمبر 201015 سنة comment_203669 شكرا على الموقع الجامد ده بس اشترك فيه ازاى يعنى عاوز اعملlogin تم تعديل 14 نوفمبر 201015 سنة بواسطة mido_79997 تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.