بتاريخ: 11 سبتمبر 201015 سنة comment_199885 ياجماعه باذن الله انا استعديت لامتحان 1z0-007وذاكرت كويس وراجعت تمام الحمد لله وحليت اسئلة pass4sure بعد ما عرفت انه الامتحان بييجى بنسبة 99% منها تفتكرو فيه ايه تانى المفروض انى احله علشان ابقى جاهز للامتحانولا كده انا تمام واتكل على الله واقدم وامتحن؟ياريت حد يفيدنى ويقولى المفروض انى اذاكر ايه تانى وجزاكم الله الف خير وكل سنه وانتم طيبين تقديم بلاغ
بتاريخ: 11 سبتمبر 201015 سنة comment_199887 بسم الله الرحمن الرحيم الامتحان من pass4sure بس الاهم تكون درست الماده نفسها كويس انما موضوع الامتحان ماتقلقش منه عشان الامتحان من pass4sure تقديم بلاغ
بتاريخ: 11 سبتمبر 201015 سنة كاتب الموضوع comment_199889 مشكور حبيبى على اهتمامك انا ذاكرت الماده مرتين وراجعتها مرتين والحمد لله اسئله باس فور شور قليل اوى اللى كان بيقف ادامى لكن الحمد لله كله بحله من غير ما ابص فى الاجابهشكرا حبيبى طمنتنىكان ليا طلب تانى صغيرلو عندك ماتريال لPL/SQL لحسن دوخت عليها مش لاقى حاجه مضمونهلو عندك حاجه على ضمانتك ومتأكد منها ابعتهالى الله يكرمك وكل سنه وانت طيب ياحبى ومشكور مقدما تم تعديل 11 سبتمبر 201015 سنة بواسطة ahmedkassem22 تقديم بلاغ
بتاريخ: 12 سبتمبر 201015 سنة comment_199918 انا اختبرت في يوم 24 او 25 رمضانولله الحمد الاختبار كوبي بيست من P4S تمامااااا تقديم بلاغ
بتاريخ: 15 سبتمبر 201015 سنة comment_200101 طيب ممكن تبعتلى الفرجن بتاع باص فور شور دة او اجيبة منين لو ممكن تقديم بلاغ
بتاريخ: 23 سبتمبر 201015 سنة comment_200484 السلام عليكم ورحمة الله وبركاتةممكن امتحان pass 4 sureجزاكم الله كل خير تقديم بلاغ
بتاريخ: 2 نوفمبر 201015 سنة comment_202812 السلام عليكم اخي الحبيب احب ان اشاركك بعض المنافع الي حصلت عليها من المنتدي الكريم هذا الرابط يحتوي علي بعض امتحانات اوراكل pass4surehttp://www.4shared.com/dir/0r9fqPKt/pass4sure_oracle_exam_collecti.html تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.