بتاريخ: 13 نوفمبر 200916 سنة comment_176400 السلام عليكم ورحمه الله وبركاتهلوسمحتم كنت عايز مساعدتكم في عمل فاتوره ....عندي جدولين ..جدول الفواتير وفيه رقم الفاتوره والتاريخ والنوع وبيانات اخري زي العميل وغيره ...وعندي جدول تاني وهو تفاصيل الفاتوره وبيشتمل علي رقم الفاتوره والصنف والمسلس و السعر والكميه والوحدات وغيرها من البيانات ....كنت عايز فورمه توضحلي ازاي اربط بين الجدولين واعمل فاتوره تسجل بيانات في الجدولين ...ياريت تساعدوني لاني محتاج الموضوع ده ضروري . تقديم بلاغ
بتاريخ: 13 نوفمبر 200916 سنة comment_176425 أخي الكريم ممكن وصف للجدوال التي تعمل عليها الفواتير (ماستر)الفواتير (تفاصيل)العملاءوانا إن شاء الله هساعدك فيهابارك الله فيك تقديم بلاغ
بتاريخ: 13 نوفمبر 200916 سنة كاتب الموضوع comment_176441 انا متشكر جدا ياباشمهندس علي مساعدتك ليه ....ان شاء الله ربنا يجعلها في ميزان حسناتك يارب انا كنت بس عايز افهم الفكره ....اي مثال لعمل فاتوره يوضحلي القصه ماشيه ازاي بس وجزاك الله خيرا .بحيث يكون عندي جدولين الاول ماستر والتاني تفاصيل الفاتوره محتوي الفاتوره نفسه من اصناف وغيرها ....وياريت لو اي مثال من عندك يكون مشروح اكون شاكر لحضرتك جدا ياباشمهندس تقديم بلاغ
بتاريخ: 14 نوفمبر 200916 سنة comment_176446 أبشر ياغالي يومين بالكتير و تكون عندك لأني مشغول شوية اليومين دول فاعذرني يومين بس تقديم بلاغ
بتاريخ: 14 نوفمبر 200916 سنة كاتب الموضوع comment_176456 قواك الله واعانك ... انا متشكر ليك ياباشمهندس جدا تقديم بلاغ
بتاريخ: 21 نوفمبر 200916 سنة كاتب الموضوع comment_177253 لو سمحتم ياجماعه ..................ممكن حد يساعدني ويشرحلي ازاي اعمل فاتوره تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.