الانتقال إلى المحتوى
View in the app

A better way to browse. Learn more.

مجموعة مستخدمي أوراكل العربية

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

عندى مشكله فى تسطيب الديفلوبر

Featured Replies

بتاريخ:

ياريت المهندس سامح المشرف يرد عليه ضرورى

عندى مشكله فى تسطيب الديفلوبر
انا بسطبه عادى وبينزل دون مشاكل بس لما اجى اشغله
مش عارف افتحه منين لانه تقريبا بينزل مش كامل
واجى افتحه من قايمه ستارت مبلاقيش حاجه يتفتح منها

وأنا ارفقت صوره فيها شكله بعد التسطيب
وعلى فكره انا شلت الديفلوبر وسطبته تانى ونفس المشكه موجوده

والصوره المرفقه ممكن توضح شويه

post-48226-1191274152_thumb.jpg

بتاريخ:

أخى الفاضل اذا كنت واثق انك تقوم بتحميل الديفيلوبر بطريقه صحيحه فرجاء تحميل الديفيلوبر من نسخه أخرى غير التى تملكها لأنه ربما ان تكون النسخه غير سليمه .. و انا جاهز لأعطائك نسخه أفضل و سوف ترى الفرق ان شاء الله . فقط ارسل الأميل

بتاريخ:

عزيزي الفاضل
يوجد اختيار أثناء تثبيت الديفيلوبر يسألك هل تريد تنزيل
java ------D
او
complete
يجب أن تختار complete لأن الوضع الطبيعي يكون غير ذلك فيجب أن تختارها بنفسك
هل كنت تفعل ذلك ؟
جرب واخبرني

بتاريخ:
  • كاتب الموضوع

جزاكم الله خيرا مهندس سامح لم اكن اتوقع ان الرد يكون بهذه السرعه
جزاكم الله خيرا كثيرا
انا فعلا محتاج نسخه اخرى من الديفلوبر
وهذا ايميلى
[email protected]

بتاريخ:
  • كاتب الموضوع

رساله حضرتك وصلت على الايميل
وانا رديت عليها جزاك الله خيرا على الاهتمام

  • بعد 2 أسابيع...
بتاريخ:
  • كاتب الموضوع

الحمد لله المشكله اتحلت والديفلوبر نزل كويس

وانا متشكر للمساعده من كل من العضو armia2006

و مشرفنا الغالى العزيز مهندس سامح

بس للاسف فيه مشكله تانيه وهى لما باجى اعمل run للفورومه لايحدث run ولكن تظهر صفحه ويب بها اكواد

كما بالصوره المرفقه

post-48226-1192383864_thumb.jpg

تم تعديل بواسطة sheriefkadira

بتاريخ:
  • كاتب الموضوع

ياريت مشرفنا العزيز المهندس سامح يجاوبنى على هذا الاستفسار الذى حيرنى

بتاريخ:

يا صديقي المشكله والله اعلم
انه يجب ان تعمل تخزين ثم تعيد العمليه مره اخرى
وانا واجهت نفس المشكله وقمت بحلها
بتنزيل نسخة ويندوز XP_SP1

تم تعديل بواسطة JLL_JORDAN_1

بتاريخ:
  • كاتب الموضوع

المشكله مازالت قائمه
ياريت مساعده عاجله

  • بعد 3 أسابيع...
بتاريخ:
  • كاتب الموضوع

اللى بيحصل دلوقتى انها بتعمل رن اول مره بس
وبعدين لازم اقفل الديفلوبر وافتحه تانى عشان يعمل رن للفورمه

يعنى مثلا انا عملت فورمه بيعمل رن عادى بس لو اضفتلها زرار مثلا
واجى اعمل رن تانى ميرضاش ويطلع نفس الصوره الى انا ارفقتها فى اول مشاركه فى الصفحه فوق
ارجوكم ارجو الافاده

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

برجاء الإنتباه

بإستخدامك للموقع فأنت تتعهد بالموافقة على هذه البنود: سياسة الخصوصية

Account

Navigation

البحث

إعداد إشعارات المتصفح الفورية

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.