بتاريخ: 1 أكتوبر 200718 سنة comment_111756 ياريت المهندس سامح المشرف يرد عليه ضرورىعندى مشكله فى تسطيب الديفلوبر انا بسطبه عادى وبينزل دون مشاكل بس لما اجى اشغله مش عارف افتحه منين لانه تقريبا بينزل مش كامل واجى افتحه من قايمه ستارت مبلاقيش حاجه يتفتح منهاوأنا ارفقت صوره فيها شكله بعد التسطيب وعلى فكره انا شلت الديفلوبر وسطبته تانى ونفس المشكه موجودهوالصوره المرفقه ممكن توضح شويه تقديم بلاغ
بتاريخ: 1 أكتوبر 200718 سنة comment_111758 أخى الفاضل اذا كنت واثق انك تقوم بتحميل الديفيلوبر بطريقه صحيحه فرجاء تحميل الديفيلوبر من نسخه أخرى غير التى تملكها لأنه ربما ان تكون النسخه غير سليمه .. و انا جاهز لأعطائك نسخه أفضل و سوف ترى الفرق ان شاء الله . فقط ارسل الأميل تقديم بلاغ
بتاريخ: 1 أكتوبر 200718 سنة comment_111761 عزيزي الفاضليوجد اختيار أثناء تثبيت الديفيلوبر يسألك هل تريد تنزيلjava ------Dاوcompleteيجب أن تختار complete لأن الوضع الطبيعي يكون غير ذلك فيجب أن تختارها بنفسكهل كنت تفعل ذلك ؟جرب واخبرني تقديم بلاغ
بتاريخ: 2 أكتوبر 200718 سنة كاتب الموضوع comment_111770 جزاكم الله خيرا مهندس سامح لم اكن اتوقع ان الرد يكون بهذه السرعه جزاكم الله خيرا كثيرا انا فعلا محتاج نسخه اخرى من الديفلوبروهذا ايميلى [email protected] تقديم بلاغ
بتاريخ: 2 أكتوبر 200718 سنة كاتب الموضوع comment_111845 رساله حضرتك وصلت على الايميل وانا رديت عليها جزاك الله خيرا على الاهتمام تقديم بلاغ
بتاريخ: 14 أكتوبر 200718 سنة كاتب الموضوع comment_112528 الحمد لله المشكله اتحلت والديفلوبر نزل كويس وانا متشكر للمساعده من كل من العضو armia2006 و مشرفنا الغالى العزيز مهندس سامحبس للاسف فيه مشكله تانيه وهى لما باجى اعمل run للفورومه لايحدث run ولكن تظهر صفحه ويب بها اكواد كما بالصوره المرفقه تم تعديل 14 أكتوبر 200718 سنة بواسطة sheriefkadira تقديم بلاغ
بتاريخ: 15 أكتوبر 200718 سنة كاتب الموضوع comment_112647 ياريت مشرفنا العزيز المهندس سامح يجاوبنى على هذا الاستفسار الذى حيرنى تقديم بلاغ
بتاريخ: 16 أكتوبر 200718 سنة comment_112833 يا صديقي المشكله والله اعلمانه يجب ان تعمل تخزين ثم تعيد العمليه مره اخرىوانا واجهت نفس المشكله وقمت بحلهابتنزيل نسخة ويندوز XP_SP1 تم تعديل 16 أكتوبر 200718 سنة بواسطة JLL_JORDAN_1 تقديم بلاغ
بتاريخ: 20 أكتوبر 200718 سنة كاتب الموضوع comment_113427 المشكله مازالت قائمه ياريت مساعده عاجله تقديم بلاغ
بتاريخ: 7 نوفمبر 200718 سنة كاتب الموضوع comment_115729 اللى بيحصل دلوقتى انها بتعمل رن اول مره بس وبعدين لازم اقفل الديفلوبر وافتحه تانى عشان يعمل رن للفورمه يعنى مثلا انا عملت فورمه بيعمل رن عادى بس لو اضفتلها زرار مثلا واجى اعمل رن تانى ميرضاش ويطلع نفس الصوره الى انا ارفقتها فى اول مشاركه فى الصفحه فوق ارجوكم ارجو الافاده تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.