بتاريخ: 26 يوليو 200718 سنة comment_105807 يا شباب أريد أن أعرف أيش الفرق بين تصدير وإستيراد البيانات وعمل الباك أب وأسترجاعها ومتى نستخدم كل منها تقديم بلاغ
بتاريخ: 28 يوليو 200718 سنة كاتب الموضوع comment_105947 ليششششششششش ماحد بيعرف يابخلاء أوراكل من كتم علما الجمة الله يوم القيامة بلجام من نار تقديم بلاغ
بتاريخ: 28 يوليو 200718 سنة comment_105965 يعنى هو انت مستخسر انك تعمل بحث وعايز الناس تحط العلم كده تحت ايديك وكمان تنعتهم بالبخل ؟بالزمة دى طريقة طلب علم ؟وزى ما فى قول بيقول " من كتم علما الجمة الله يوم القيامة بلجام من نار " ايضا هناك اية تقول " لكل مجتهد نصيب " .وشكرا تقديم بلاغ
بتاريخ: 28 يوليو 200718 سنة comment_105974 بسم الله الرحمن الرحيم والله وحشتنا الرودد بتاعتك يا خالد ميجا صدقنى الموقع بينور لم بترد على سوال او تعلق على حد شكرا يا استاذى ميجا محمد فاروق oca sooooooooooooon ocp devil oracle تقديم بلاغ
بتاريخ: 29 يوليو 200718 سنة كاتب الموضوع comment_105999 شكرا على تفاعلكم الطيب ولكن يبدو أنة كل واحد ولدية هدف الأخ الأول- جاب نشاركة وعظية (خطبة)- والثاني جاب لي قصة حياتة ولاأحد رد علينا أيش الحكي اللى مابيصير تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.