بتاريخ: 19 نوفمبر 200520 سنة comment_52006 اخواني فالله ممكن افتح موقع وليكن الYAHOOمن داخل 10G DEVELOPER تقديم بلاغ
بتاريخ: 19 نوفمبر 200520 سنة كاتب الموضوع comment_52053 اخواني الحمد لله توصلت للحل وهذا هو الكود اللي ممكن من خلاله تفتح اي موقع من داخل الشاشةوليكن ياهوو ده كود معمول when putton_presseddeclareapp_id PLS_INTEGER;beginapp_id:=DDE.app_begin('C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://www.YAHOO.COM',DDE.APP_MODE_MAXIMIzED); end; تقديم بلاغ
بتاريخ: 22 نوفمبر 200520 سنة comment_52373 جزاك الله كل خير أخى الكريمولا أعرف متى يظهر المشرفين فى هذا المنتدىأو أن الاعضائ يبخلون بما علمهم الله ؟حقيقة لا أدرىولكنى كنت ألتمس العزر حتى أنى أجدهم يتصفحون المنتدى دون أن يجيبوا تقديم بلاغ
بتاريخ: 23 نوفمبر 200520 سنة كاتب الموضوع comment_52400 أخي احمد جزاك الله خيرا لانك رديتانا طرحت السؤال بجد لاني ما كنتش عارفةللاسف محدش رد عليا ولا قال حتي مش عارفولما ربنا هداني للاجابة محدش رد عليا ولا قال حتي كويسمش عارف هوه المشكلة من مين بصراحة تقديم بلاغ
بتاريخ: 23 نوفمبر 200520 سنة كاتب الموضوع comment_52455 استكمال للحل اللي طرحتههناك مشكلة يا ريت المشاركة في الحللو انا عندي جهاز عليه applicationواجهزه متصله بالجهاز ده clientsونفذت الكود السابق بيتنفذ عند الجهاز اللي عليه appliactionبسمش عند الجهاز التاني اللي نفذ الكود يا ريت تكون مشكلتي واضحةشكرا تقديم بلاغ
بتاريخ: 3 ديسمبر 200520 سنة comment_53114 أخ غريب بيتهيألى لازم تعرف الخاصية على الكلاينتسجرب وقولنا إيه اللى حصل تقديم بلاغ
بتاريخ: 4 ديسمبر 200520 سنة comment_53144 شكرا على هذه المعلومة جعلها الله في ميزان حسناتك أخي غريب تقديم بلاغ
بتاريخ: 6 ديسمبر 200520 سنة comment_53412 اخ احمدممكن توضح يعني ايه يضع الخاصية علي الكلاينتسشكرا تقديم بلاغ
بتاريخ: 9 يناير 200620 سنة comment_57027 لفتح موقع من داخل النموذج يمكن استخدام الامر التالى WEB.SHOW_DOCUMENT('http://yahoo.com',_blank'); تقديم بلاغ
انضم إلى المناقشة
يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.